Antalya’da, kullanılmayan müstakil evde yangın çıktı. İtfaiyecilerin müdahalesiyle söndürülen yangının ardından mahalleli, evin madde bağımlılarının mekanı haline geldiğini öne sürerek, “Burası en sonunda komple yanacak. Burada kalanlarda her türlü pislik var” diye konuştu.
