AnasayfaAlaturka TV‘İyi gelir’ diye ot toplayıp yedi: Ölümden döndü

‘İyi gelir’ diye ot toplayıp yedi: Ölümden döndü


Mardin’de, dağda topladığı otu ‘şeker hastalığına iyi gelir’ tavsiyesi üzerine pişirip yiyen M.S. (52) adlı kadın zehirlendi. İç organları ağır hasar gören ve tedaviyle hayata tutunan M.S., “Bilmediğiniz otları sakın yemeyin. Ben gerçekten öldüm, dirildim. Çok tehlikelidir. Ben o hataya düştüm, siz düşmeyin dedi.

AlaturkaOnline
AlaturkaOnlinehttps://AlaturkaOnline.com
Amerika'nın ilk Türkçe internet Gazetesi, Alaturka Online, 2001 yılından beri Amerika'da en çok okunan, tamamen bağımsız ve tarafsız haber yapan tek Türk Gazetesi. First Turkish American Newspaper - Amerika'daki Türklere Ulaşmanın en Kolay Yolu ! Habersizsiniz ya da Haber Sizsiniz! Alaturka, Gerçek insanlar, Gerçek Haberler. Amerika'daki Aileniz - Alaturka.

Yorum Yap

Lütfen yorumunuzu girin!
İsminizi Buraya Yazın

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

Sosyal Medyada Bizi Takip Edin

501,214BeğenenlerBeğen
92,677TakipçilerTakip Et
3,552TakipçilerTakip Et
7,662TakipçilerTakip Et
58,900AboneAbone Ol

Kaçırmayın